پاسخگویی سامانه های جامع تجارت ایران و همتا توسط شایا

پاسخگویی سامانه های جامع تجارت ایران و همتا توسط شایا به گزارش ساخت اپل آی دی، عرضه خدمات پاسخگویی سامانه های جامع تجارت ایران و همتا، ذیل سامانه یکپارچه ۱۲۴ وزارت صمت، توسط سرویس شایا ایرانسل صورت می گیرد.



به گزارش ساخت اپل آی دی به نقل از ایرانسل، از آغاز سال ۱۴۰۴، شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل (شایا)، عرضه خدمات پاسخگویی سامانه های جامع تجارت ایران و همتا را ذیل سامانه یکپارچه ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت، با هدف ارتقاء کیفی فرآیندهای نظارتی و پاسخگویی انجام می دهد. بر این اساس، به دنبال اعلام نتایج مناقصه برگزارشده توسط مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) تابع سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ایرانسل «ارائه خدمات پاسخگویی سامانه های جامع تجارت ایران و همتا را ذیل سامانه یکپارچه پاسخگویی وزارت صمت (سامانه ۱۲۴)»، به وزارت صمت عرضه می دهد.
سامانه جامع تجارت ایران با هدف بهبود مستمر فضای کسب و کار، یکپارچه سازی و نظارت بر فرایند تجارت داخلی و خارجی، هدایت مبادلات تجاری بسمت مبادی قانونی، مبارزه با قاچاق کالا، استانداردسازی و هماهنگ سازی اسناد تجاری و عرضه راهکارهای مدیریت تبادل الکترونیکی آنها و ایجاد هماهنگی لازم در زمینه تسهیل الکترونیکی تجارت میان دستگاههای اجرایی ذیربط، ایجاد و به راه افتاده است.
بر این اساس، سامانه جامع تجارت ایران در برگیرنده زیرسامانه های گوناگونی از جمله: سامانه تجارت خارجی، سامانه ضوابط تجاری، سامانه تجارت داخلی، سامانه مجوزها، سامانه جامع انبارها، سامانه اعتبارسنجی و رتبه بندی، سامانه جامع گارانتی، سامانه همتا (سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی)، سامانه شناسه رهگیری کالا و سامانه شناسه کالا است.
شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل (شایا)، مسئولیت اجرایی سازی این طرح را برعهده دارد. شایا، بعنوان بازوی اجرایی ایرانسل برای تجاری سازی فرایندها و ظرفیتهای موجود در سازمان، در حوزه های کاری متفاوت و بالقوه ای فعالیت می کند. عرضه این خدمات به دیگر سازمان ها و بنگاه های اقتصادی در چارچوب خدمات برون سپاری، از حدود دو سال پیش فعالیت رسمی خویش را با تمرکز بر محصول CCaaS ( Call Center as a Service) که شامل خدماتی از قبیل مرکز تماس ورودی، خدمات تماس خروجی، پشتیبانی گفتگوی بر خط و پشتیبانی شبکه های اجتماعی بوده، شروع کرد و در این زمان، علاوه بر عرضه محصولات ذکر شده و با هدف توسعه سبد محصولات قابل ارائه، خدماتی همچون توسعه نرم افزار را به سبد محصولات خود افزوده است.
پیش از این هم در بهمن ماه ۱۴۰۳، ظرف یک تفاهمنامه بین ایرانسل و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، با هدف هماهنگی برای ایجاد و برقراری «سامانه فوریت های اداری (فواد)»، مسئولیت اجرایی سازی این طرح برعهده شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل (شایا)، قرار گرفت.


منبع:

1404/01/29
11:17:40
5.0 / 5
28
تگهای خبر: پشتیبانی , خدمات , دستگاه , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
خرید اپل آیدی - ساخت اپل آیدی

پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

idstore.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساخت اپل آی دی محفوظ است

ساخت اپل آی دی

سفارش ساخت اپل آی دی
«idstore، کلید ورود شما به دنیای اپل. دنیای اپل رو شخصی سازی کنید»