نحوه ارائه خدمات پیامک انبوه برای کاهش شکایت کاربران بررسی گردید
ساخت اپل آی دی: نحوه ارائه خدمات پیامک انبوه در امتداد ایجاد وحدت رویه در ساماندهی حوزه پیامک انبوه و با هدف ایجاد هم افزایی برای توسعه بازار کسب وکار و افزایش رضایت مردم مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ساخت اپل آی دی به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه که با حضور اپراتورهای ارتباطات سیار، دارندگان مجوز ارائه خدمات پیامک انبوه، اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) و تعدادی از دارندگان پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار گردید، مقررات ابلاغی رگولاتوری بازخوانی و پیشنهادهای حاضران درباره ی افزایش رونق بازار خدمات پیامک انبوه و کاهش شکایت کاربران در دریافت پیامک های مزاحم عنوان شد.
بر اساس این گزارش ارتقای تعامل میان ارائه کنندگان خدمات پیامکی، مقررات گذاری در عرصه تعرفه با قیمت گذاری بوسیله بازار این خدمات و ایجاد سامانه های کشف تخلف در اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه بمنظور حفظ حقوق مردم و پیش گیری از ارسال پیامک های مزاحم از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
در حال حاضر کاربران می توانند با مراجعه به اپلیکیشن های اپراتورهای تلفن همراه و یا شماره گیری کد دستوری # ۸۰۰* و ارسال کد ۱۱ برای لغو پیامک های دریافتی و ارسال کد ۱۲ برای فعال سازی پیامک های لغو شده برای مدیریت دریافت پیامک های انبوه تبلیغاتی اقدام نمایند.
منبع: ساخت اپل آی دی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب